Təhsil: Ali, tibb təhsili mütləqdir (təhsil alan tələbələr və rezidenturada işləyən namizədlər də müraciət edə bilər);
İş təcrübəsi: 1 il;
Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla), İngilis dili (arzuolunandır).
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Könüllü tibbi sığorta üzrə sığortaolunan şəxslərin müraciətlərini qəbul etmək;
Sığortaolunanlar üçün tibbi yardımın təşkili;
Tibbi və sığorta sənədləşdirilmələrin aparılması;
Müraciətlərin məzmunundan asılı olaraq, tibbi xidmətlərin müvafiq qanuna və qaydalara əsasən koordinasiyasını təmin etmək və məlumatı mövcud olan bazada qeyd etmək;
Hesabatlar tərtib etmək;
Birbaşa rəhbərin müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Şəxsi keyfiyyətlər:
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Fikirlərini dəqiq, lakonik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı;
Təmkinli, stressədavamlı, biznes etikaya riayət etmək bacarığı;
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.