Daxili nəzarət şöbəsi - Baş mütəxəssis

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə);
  • Audit, risk və daxili nəzarət sahəsində min 2 il iş təcrübəsi; (Sığorta sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır)
  • Əla səviyyədə Azərbaycan dili, ingilis və ya rus dili biliyi arzuolunandır;
  • Proseslər üzrə daxili nəzarət və risklərin qiymətləndirilməsi üzrə biliklər;
  • Daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi üzrə bilik və bacarıqlar;
  • Fərdi yoxlama aparmaq qabiliyyəti;
  • Azərbaycan dilində hesabatları tərtib etmə qabiliyyəti;
  • Excel, Word və s. yaxşı səviyyədə bilmək;
  • CİA, ACCA və s. sertifikatların olması üstünlükdür.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Cari fəaliyyət zamanı sığorta şirkəti tərəfindən keçirilən bütün əməliyyatlara gündəlik nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Struktur bölmələrdə monitorinq və yoxlamaların aparılması, nəzarət sisteminin gücləndirilməsi ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • Struktur bölmələr tərəfindən aparılmış cari əməliyyatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunun yoxlanılması və yaranmış səhvlərin aradan qaldırılması istiqamətində tədbirlərin görülməsi;
  • Sığorta şirkətində nəzarət prosesini gücləndirən yeni alət və mexanizmlərin hazırlanması və tətbiqi;
  • Sığorta şirkətinin fəaliyyətində nəzarət mexanizmlərinin tətbiq edilməsi məqsədi ilə müvafiq hesabat formalarının hazırlanması.

İş şərtləri:

  • Əmək haqqı ştat cədvəlinə uyğun;
  • Əmək müqaviləsi ilə rəsmiləşdirilmə;
  • İş qrafiki: 09:00 – 18:00.

Müraciət et

Müraciətiniz üçün təşəkkür edirik.

Sizinlə ən qısa zamanda əlaqə yaradılacaqdır

Müraciət et

Müraciətiniz üçün təşəkkür edirik.

Sizinlə ən qısa zamanda əlaqə yaradılacaqdır

Müraciət et

Müraciətiniz üçün təşəkkür edirik.

Sizinlə ən qısa zamanda əlaqə yaradılacaqdır

Müraciət et

Müraciətiniz üçün təşəkkür edirik.

Sizinlə ən qısa zamanda əlaqə yaradılacaqdır

Ödəniş üsulunu seçin